Kirjoittanut
Alecom
Julkaistu
16.10.2022
Päivitetty
13.9.2023
•
12
min lukemisaika
Avainsanat
43% kaikista maailman nettisivuista on rakennettu WordPress-alustalla [lähde]. Vaikka se on yleisin vaihtoehto verkkosivustojen luomiseen, on olemassa uusia sekä modernimpia tapoja rakentaa kotisivustoja.
Webflow ja WordPress alustat ovat molemmat verkkosivustojen rakentajia. Kyseisillä alustoilla on kuitenkin eroavaisuuksia, ja jokaisella on eri tarpeet kotisivujen kannalta. Kumpi on siis oikea valinta juuri sinulle tai yritykselle?
Tutustumme artikkelissa molempien alustojen etuihin ja haittoihin sekä käymme läpi alustojen eroavaisuuksia, jotta tiedät varmasti seuraavassa kotisivuprojektissa kumman valita.
WordPress on avoimen lähdekoodin sisällönhallintajärjestelmä (engl. content management system, CMS), jonka avulla voidaan rakentaa esimerkiksi kotisivut, blogi tai verkkokauppa.
Kuka tahansa voi käyttää sitä verkkosivustonsa luomiseen ja se on yksi maailman suosituimmista sisällönhallintajärjestelmistä tällä hetkellä. Verkkosivun luomiseen ja julkaisemiseen tarvitset vain verkkotunnuksen (eng. Domain) ja isännöintipalvelun (eng. Hosting).
Kenelle WordPress sopii parhaiten, ja mitkä ovat tarkalleen alustan käytön hyödyt ja haitat?
Useimmissa tapauksissa kotisivujen suunnittelu, kehitys ja ylläpito ovat Wordpressillä suhteellisen edullista. Pienellä teknisellä tietämyksellä verkkosivujen hallinnoiminen ja päivittäminen onnistuu myös parhaassa tapauksessa itse.
WordPress tarvitsee verkkotunnuksen ja isännöintipalvelun toimiakseen netissä. Näiden kulut ovat kohtuullisen alhaiset, mutta jos verkkosivut haluaa mahdollisimman nopeaksi ja turvalliseksi voi kustannukset nousta äkillisesti.
Tämä on luultavasti suurin syy, miksi ihmiset jatkavat WordPressin käyttöä nettisivuillaan. Valmiiden kotisivujen päivittäminen ja uuden sisällön lisääminen sisällönhallintajärjestelmään on helppoa.
Vaivaton sivujen päivittäminen ja muokkaaminen on ihanteellista ei-niin-teknisille-ihmisille. Varsinkin jos esimerkiksi blogi on tärkeä osa verkkosivustoa.
Syy, miksi monilla yrityksillä saattaa jo olla tai he haluavat käyttää WordPress-sivustoa, on yksinkertaisesti sen nimi itse. Alusta on ollut olemassa lähes 20 vuotta ja se liittyy usein ajatukseen verkkosivuston luomisesta.
Ei ole yllättävää, että yli kolmasosa kaikista Internetin verkkosivustoista käyttää WordPressiä. Varsinkin koska tuotemerkki on jo niin hyvin tunnettu.
WordPress itse asiassa luotu ensin blogialustana. Alustan oletuksena blogikirjoitusten luominen. Se tarjoaa myös erilaisia blogitoimintoja, kuten tunnisteet/tägit, widgettejä ja paljon muuta.
Alla on esimerkkikuva siitä, miltä WordPress CMS -ohjelmisto näyttää uutta blogitekstiä luotaessa. Näet kuinka saumatonta blogin kirjoittaminen tai muokkaaminen on. Lisää vain otsikko, kirjoita artikkeli, lisää valokuvia, muokkaa muotoa ja julkaise.
WordPress tunnetaan laajennuksistaan, joita on saatavilla pilvin pimein. Lisäosien avulla voit mukauttaa sivustoa lisäämällä siihen uusia ominaisuuksia ja toimintoja.
Laajennuksia on lähes kaikkeen, mitä saatat tarvita. Nopealla Google-haulla löydät varmasti tarvittan laajennuksen sivullesi. Haluatko luoda verkkokauppasivuston? Sitä varten on myös lisäosa, joista tunnetuin on varmasti WooCommerce.
Vaikka avoimen lähdekoodin ohjelmistot ovat hyviä alhaisten kustannustensa ja helppokäyttöisyytensä vuoksi, on aina mahdollisuus siihen, että verkkosivustosi hakkeroidaan tai se pahimmassa tapauksessa rikkoutuu jollain tavalla.
Sinun on siis opittava ratkaisemaan omia teknisiä ongelmia usein sivuston kanssa, ellei sinulla ole yhteistyökumppanina osaavaa WordPress-kehittäjää.
Yleensä WordPress sivut hyödyntävät jonkinlaista valmista teemaa (ellei ylläpitäjä ole maksanut kustomoidusta sivusta maltaita). Teemoissa on taipumusta luoda turhaa ja paisunutta koodia, joka yleensä hidastaa verkkosivuston toimintaa huomattavasti.
Huonoissa tapauksissa teeman sekava koodi aiheuttaa virheitä tai sivut voivat kaatua äkillisesti kokonaan. Verkkovierailijat tai hakukoneet eivät pidä tästä ollenkaan
Sivut eivät sijoitu hakukoneissa kärkisijoihin ja sivujen poistumisprosentti (käyttäjä vierailee sivustolla ja poistuu välittömästi ilman mitään muita toimenpiteitä) kasvaa huomattavasti.
Laajennukset ja eri lisäosat tuovat paljon ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia sivuille, mutta ne vaativat myös paljon toimiakseen. Ne nimittäin luovat vaatimuksen päivityksille.
WordPress tarvitsee päivityksiä toimiakseen. Päivityksiä tulee myös hyvin säännöllisesti. Mikäli päivitykset jäävät tekemättä, on sivut vaarassa hyökkäyksille tai sivut lopettavat toimintansa.
Päivittämisen lisäksi ongelmaksi voi ilmetä se, että kun päivität jonkun monista lisäosista, voi päivityksen yhteydessä verkkosivun ulkoasu tai toiminnallisuus muuttua dramaattisesti.
Paras tapa selvitä jatkuvista päivityksistä on yleensä lyöttäytyä yhteen osaavan WordPress-kehittäjän kanssa, joka pitää huolen siitä että sivut ovat päivitetty, ja päivitysten jälkeenkin sivut ovat toimintakykyiset.
WordPress tekee blogin kirjoittamisesta yleensä saumattoman. Mutta entä jos haluat luoda esimerkiksi verkkokaupan verkkosivustolle?
On olemassa kolmannen osapuolen laajennuksia, kuten yllä mainittu WooCommerce, jonka avulla sivun muuntaminen verkkokaupaksi onnistuu. Laajennuksen muokkaaminen ja käyttö voi olla kuitenkin hankalaa ilman teknistä osaamista. Tämäkin ominaisuus tarvitsee siis ulkoisen osaajan eli osaavan WordPress-kehittäjän.
Viimeinen asia, jonka haluat, on, että jokin menee pieleen, kun potentiaalinen asiakas yrittää ostaa tuotetta verkkokaupassasi.
WordPressiä käyttävät hyödyntävät yleensä valmiita teemoja verkkosivustoissaan. On olemassa tuhansia, ellei jopa miljoonia eri teemoja saatavilla, niin ilmaiseksi, kuin ostettavissa. Teemoissa on kuitenkin omat ongelmansa.
Jos et halua muokata teeman visuaalista näkymää, sinun on osattava koodata tai työskennellä WordPress-kehittäjän kanssa rakentaaksesi alusta kustomoitu teema, joka vastaa näkemystä kotisivujen visuaalisesti suunnittelusta.
Toki on olemassa myös visuaalisia rakentajia kuten ehkä suositun Elementor tai Divi, joilla pystytään luomaan lähes minkänäkösiä sivuja kun vain haluaa visuaalisesti.
Näiden rakennustyökalujen haittana on se, että ne luovat enemmän tarpeetonta lähdekoodia. Usein valmiit teemat ja laajennukset tekevät tämän jo itsestään.
Yksi WordPressin suurimmista haitoista, erityisesti web-suunnittelijana, on joustavuuden puute suunnittelun suhteen.
Sivuston ulkoasua on vaikea rakentaa tyhjästä tai valmiin suunnitelman pohjalta, koska sinun on yleensä käytettävä valmista teemaa WordPressin kanssa.
Jos haluat suunnitella todella mukautetun ja räätälöidyn nettisivuston, et vain voi tehdä sitä ilman koodaustaitoja, hyödyntämällä yllä mainittuja maksullisia visuaalisiarakentajia tai työskentelemällä kalliiden verkkokehittäjien kanssa.
Webflow on visuaalinen verkkokehitysalusta, jonka avulla suunnittelijat, kehittäjät tai yritykset voivat suunnitella, rakentaa ja julkaista täysin mukautettuja kotisivustoja ilman koodin kirjoittamista.
Webflow ei ole vain suunnittelutyökalu vaan se sisältää myös sisällönhallintajärjestelmän ja isännöintialustan samassa paketissa. Webflown oma Editori-tila antaa suunnittelijoille mahdollisuuden rakentaa ammattimaisia, mukautettuja verkkosivustoja täysin visuaalisella tavalla.
Lyhykäisyydessään alusta mahdollistaa molempien maailmojen parhaat puolet. Saat siis käyttöösi visuaalisen editorin edut ja joustavuuden, jonka avulla täysin mukautetun verkkosivuston luominen alusta alkaen on mahdollista.
Katso alta lyhyt video, joka kertoo nopeasti miksi Webflow on nykypäivänen ratkaisu, kun tarve tulee rakentaa tehokkaat ja mukautetut sivut.
Visuaalisen suunnittelun ja koodauksen välillä ei ole enää yhteyttä. Vuosien ajan nettisivujen suunnittelun visuaalinen prosessi on usein erillään sivuston varsinaisesta kehittämisestä.
Kotisivujen suunnittelu ja kehittäminen yhdellä työkalulla eli Webflolla onnistuu nykypäivänä moitteettomasti lähes keneltä tahansa.
WordPressin laajennukset ja ulkoiset lisäosat lisäävät paljon toimintoja ja ominaisuuksia, mutta kuten aikaisemmin mainitsimme, ne luovat ylimääräistä sivustoa hidastavaa koodia.
Webflow alusta luo semaattisesti kaunista, puhdasta ja selkeää lähdekoodia, josta esimerkiksi hakukoneet, selaimet ja muut kehittäjät pitävät. Lisäksi sivut latautuvat salaman nopeasti.
Internet on tarkoitettu interaktiiviseksi kokemukseksi. Animaatioiden tai interaktioiden lisääminen kotisivuille erottaa kotisivut massasta.
Webflow-alustalla kyseisten efektien luominen visuaalisesti on tehty helpoksi ilman erillistä Javascript-osaamista.
{{blogpost-quote}}
Webflown avulla voidaan helposti esikatsella ja säätää asetteluja useille nykyaikaisille laitteille.
Sivustoa rakentaessa kehittäjä kykenee näkemään jokaisen laitteen ulkoasun esimerkiksi pöytäkoneen, kannettavan tietokoneen, tabletin ja matkapuhelimen näkymässä.
Mobiiliresponsiiviset verkkosivut ovat nykypäivänä standardi. Sivujen tulee olla selattavissa laitteella kuin laitteella.
Webflow tarjoaa tehokkaan ja yksinkertaisen sisällönhallintajärjestelmän, jossa sisällön muokkaaminen ja päivittäminen on vähintäänkin yhtä helppoa kuin WordPress-alustalla.
WordPress CMS-hallintapaneeli tarjoaa laajan valikoiman vaihtoehtoja muokkauksille, useimmat niistä ei ole sivuston ylläpitäjälle edes merkityksellisiä. Webflow näyttää vain sen mitä tarvitset.
Webflow tarjoaa nopean ja helpon pääsyn kaikkiin sivun SEO-asetuksiin, joiden muokkaaminen on vaivatonta.
CMS-sisällölle metaotsikoiden ja kuvauksien määrittäminen tapahtuu automaattisesti, joten jokaista yksilöllistä blogikirjoitusta ei tarvitse teknisesti optimoida hakukoneita varten.
Tästä tapaustutkimuksesta näet kuinka digitoimisto lisäsi orgaanista liikennettä siirtymällä WordPressistä Webflow-alustaan.
Yleisesti ottaen online-foorumien lisäksi olet tavallaan yksin käyttäessäsi WordPressiä. Webflow-alustan taustalla on suuri yhteisö, joka tarjoaa enemmän resursseja oppimiseen.
Webflow University, Webflow-blogi, foorumi, yhteisö ja mikä tärkeintä, loistava asiakastukitiimi vastaa kaikkiin kysymyksiin, mikäli vastausta ei löydy aikaisemmin mainituista lähteistä.
Yleisin syy Webflow:n käyttämiseen on paras ratkaisu räätälöityjen verkkosivustojen luomiseen tyhjästä. Hallitse HTML5:tä, CSS3:a ja JavaScriptiä täysin visuaalisessa kankaassa.
Webflow-alusta mahdollistaa verkkosivun ulkoasusuunnitelman muuntamisen puhtaaksi, semanttiseksi koodiksi, joka on valmis julkaistavaksi verkossa.
Ei vakuuttunut? Katso tämä video, jossa Ran näyttää sinulle viisi parasta Webflow:lla rakennettua verkkosivustoa.
Monikielisten verkkosivustojen (monikielisten verkkosivustojen) luominen on luultavasti Webflow-alustan kysytyin ominaisuus, jota ei ole vielä otettu käyttöön.
Mahdollisuus rakentaa useita kieliä sisältäviä nettisivustoja on välttämätöntä useille kehittäjille ympäri maailmaa, koska monet yritykset haluavat hyvin usein kaksi- tai jopa kolmikielisiä sivustoja.
Ratkaisu tähän löytyy kolmannen osapuolen Weglot-palvelun avulla. Weglot luo kotisivuista monikielisiä versioita, joiden käännöksiä on helppo muokata myös itse. Palvelun kuukausihinta määräytyy sivuston koon ja kielien lukumäärän mukaan.
Webflow tarjoaa verkkokaupan luomisen natiivisesti itse alustan sisällä. Se ei kuitenkaan tällä hetkellä ole kilpailijoihinsa nähden paras vaihtoehto.
Puutteita verkkokaupan toiminnallisuudessa on esimerkiksi tilauksien taustajärjestelmän toiminnallisuuksien niukkuus.
Verkkokaupan luomiseen on olemassa myös muita niille erikoistuneita alustoja kuten esimerkiksi Shopify, joka on yksi maailman suosituin ja kehutuin verkkokauppa-alusta.
Webflow-alusta mahdollistaa tehokkaan CMS-järjestelmän. Siinä piilee kuitenkin vielä tällä hetkellä sisällön määrällisiä rajoituksia.
Sisällönhallintajärjestelmä mahdollistaa maksimissaan kymmenentuhannen eri CMS-elementin luomisen sivustolle. Yksi CMS-elementti voi olla esimerkiksi dynaaminen tuotesivu tai blogikirjoitus.
Kymmenentuhatta eri dynaamista sivua on suuri määrä ja verkkosivuston tulee olla todella suuri, jotta tuon luvun rikkominen onnistuu.
Mikäli haluat tehdä verkkosivujen uudistuksen WordPressistä Webflow-alustaan, onnistuu vaihtaminen eli niin sanottu migraatio kätevästi.
Migraatiota varten tarvitsee vain kerätä WordPressin sisällönhallintajärjestelmistä sisällöt CSV-tiedostoon ja lataamalla ne uuteen Webflow-alustan CMS-kokoelmiin.
Kuitenkin tulee ottaa huomioon pari seikkaa ennen migraatiota. Luettelemme tässä joitakin asoita, jotka kannattaa ottaa huomioon jo ennen toimenpidettä.
Jotta hakukoneiden sijoitukset eivät kärsi, kannattaa kerätä nykyiset linkit talteen, jotta uudelleenlähetys-linkit (eng. 301-redirects) voidaan luoda Webflow-alustalla.
Näin esimerkiksi muilta ulkoisilta sivuilta linkitetyt linkit (eng. backlinks) löytävät myös uusille sivuille. Kyseiset linkit on tärkeä säilyttää, sillä ne ovat suuri mittari hakukoneiden silmissä sivustosta.
Kaikki sisällönhallintajärjestelmistä kerättävä tieto kannattaa pakata kokonaisuudessaa yhteen tiedostoon.
Otsikot, tekstit, kuvat ja videot on hyvä saada jäsennellysti esimerkiksi CSV-tiedostoon, jonka avulla ne voidaan taas siirtää Webflow-alustan CMS-kokoelmiin.
Tähän on olemassa myös kätevä työkalu nimeltä WP CVS-sovellus. Laajennuksen avulla tietojen ja sisällön hakeminen CSV-tiedostoon tapahtuu käden käänteessä.
Käydään seuraavaksi läpi kyseisten alustojen käyttökustannuksia ja mitä ne maksaa oikeassa elämässä.
Näistä kahdesta alustasta WordPress on yleisesti edullisempi. Eli jos etsit ehdottomasti halvinta tapaa tehdä verkkosivustot, WordPress voittaa Webflown.
Hinnoittelussa on kuitenkin paljon muuttujia, etenkin WordPress-alustassa. Paneudutaanpa yksityiskohtiin tarkemmin.
Mitä WordPress todellisuudessa maksaa? Usein kuullaan sanonta ”WordPress on ilmainen” ja johonkin asti se on ihan paikkaansa pitävä väite.
Kuten alussa kerroimme, WordPress on avoimen lähdekoodin ohjelmisto, eli jokainen pystyy lataamaan sen ilmaiseksi WordPressin omilta sivuilta.
Kotisivujen onnistunut julkaisu WordPress-alustalla kuitenkin vaatii vähintään oman webhotellin, joka maksaa tietenkin rahaa.
Yleensä webhotellin hinta määräytyy siitä, mitä ominaisuuksia se pitää sisällään, ja kuinka paljon sivulla on kuukausittain kävijöitä. Turvallinen sekä nopea isännöinti kannattaa, ja se maksaakin tietenkin enemmän.
Vähäliikenteen sivuston isännöinnin voit saada 5-15€ kuukausi hintaan, kun taas suuren kävijämäärän sivuilla kuukausihinta voi noista jopa yli sataan eroon.
Mikäli toivot sivuston latautuvan nopeasti ja olevan turvallinen, on esimerkiksi suosittu WP Engine oiva valinta. Tämän isännöintipalvelun kuukausihinta liikkuu 20-200€ välillä.
Webhotellin ja verkkotunnuksen maksaminen on Wordpress-sivuilla aina väistämätöntä. Ominaisuuksista ja ulkoasun räätälöinnin tarpeista riippuen saatat kuitenkin maksaa myös edistyksellisistä teemoista ja laajennuksista.
Useimmat maksulliset teemat ovat noin 50-60€/kpl ja laajennusten hinnat vaihtelevat 10-100€ kuukausihinnoissa, riippuen tietenkin siitä, mitä laajennus tekee.
Mikäli sivut käyttävät rakennustyökalua esimerkiksi edellä mainittuja Elementoria tai Diviä, ovat nämä myös maksullisia laajennuksia. Niiden hinta vaihtelee 80-100€ vuodessa.
Webflow antaa sinun rekisteröityä ja rakentaa verkkosivustosi ilmaiseksi – luottokorttia ei tarvita. Sinun on kuitenkin kirjauduttava maksulliseen sopimukseen, mikäli haluat julkaista kotisivut internetiin oman verkkotunnuksesi alle.
Webflow tarjoaa kahdenlaisia suunnitelmia, mutta kerromme tässä vain toisesta, sillä se on nettisivujen julkaisemissa välttämätöntä.
Jokainen nettisivusto tarvitsee Webflow-alustassa niinsanotun sivustosuunnitelman, jos haluat sivun julkiseksi eli toisin sanoen isännöidä sivuja Webflossa.
Sivujen isännöinti Webflow-alustassa ei ole pakollista, mutta se on erittäin suotavaa. Staattisen koodin kerääminen ja julkaiseminen toisessa isännöintipalvelussa on mahdollista.
Webflow-alustan tarjoamat tehokkaat ominaisuudet esimerkiksi CMS-kokoelmat, interaktiot ja muut integraatiot ei siinä tapauksessa toimi parhaalla mahdollisella tavalla.
Webflow tarjoaa sekä tavallisia sivustosuunnitelmia, että verkkokaupan sivustosuunnitelmia. Tavalliset sivustosuunnitelmat alkavat kymmenestä eurosta kuukaudessa vuosittaisella laskutuksella.
Jos kuitenkin haluat blogin tai muun sisältöön perustuvan sivuston, tarvitset vähintään 15 euroa kuukaudessa maksavan CMS-suunnitelman.
Sivun isännöintipalvelun lisäksi saatat haluta myös maksullisen Webflow-teeman. Nämä maksavat yleensä keskimäärin 45–75€/kpl.
Kaiken kaikkiaan voit käyttää yksinkertaista staattista Webflow-sivustoa 140 euroa vuodessa. Kuitenkin realistisempi hinta on 210–420 euroa dynaamisten toimintojen ja premium-teemojen huomioon ottamiseksi.
Viimeistelemme WordPressin ja Webflow verkkosivujen rakentamisessa käytettävien alustojen vertailun vertaamalla kunkin alustan plussat ja miinukset.
WordPress ja Webflow ovat molemmat erinomaisia ratkaisuja verkkosivuston rakentamiseen. Valitsemasi työkalu riippuu todellakin siitä, mitä arvostat esimerkiksi sisällönhallintajärjestelmässä ja ulkoasun suunnittelun vapaudessa.
Molemmissa alustoissa on hyvät ja huonot puolensa. Webflow-alustassa on kuitenkin kaikki tarvittava jo valmiina, mitä tulee hakukoneoptimointiin, CMS-järjestelmään, sivuston yleiseen ylläpitämiseen ja jatkokehittämiseen.
Webflow antaa yrityksille, yhdistyksille tai muille ylläpitäjille avaimet käteen-periaatteella kotisivujen tekemisen sekä niiden julkaisemisen. Webflow-alustan voisi kiteyttää sanoihin; yksinkertaisesti toimiva.
Paras kotisivujen teko-ohjelma vuonna 2022 on Webflow. Se tarjoaa yrityksille kaiken tarvittavan kotisivujen rakentamisessa.
Kotisivujen suunnittelu, kehittäminen, ylläpito ja julkaiseminen on todella helppoa sekä vaivatonta lähes kenelle tahansa.
Rinnakkain verrattuna on selvää, että molemmat alustat ovat loistavia vaihtoehtoja verkkosivustoa rakentavalle. Webflow on kuitenkin tätä päivää ja se tarjoaa kaiken tarvittavan.
Useimmille yksityishenkilöille ja yrityksille, jotka haluavat tehdä verkkosivuston, Webflow on luultavasti parempi valinta. Se on joustavampi ulkoasun muokkaamisessa ja integroituu useampaan eri työkaluun.
Kuka tahansa kykenee rakentamaan Webflow:lla upeita nettisivustoja nopeasti ja tehdä niistä juuri oman tai yrityksen brändin näköiset.
WordPress ei ole myöskään huono vaihtoehto. Webflow vaan tarjoaa enemmän vaihtoehtoja suoraan itse alustasta, luo puhtaampaa koodia ja saa myös aloittelevan verkkosuunnittelijan näyttämään ammattilaiselta.
WordPress on hyvä kakkosvaihtoehto ja voi olla loppupeleissä halvempi. Tämä riippuu tietenkin esimerkiksi sivuston suuruudesta. Oppimiskäyrä on myös suhteellisen matala.
Jos tarve on esimerkiksi verkkokaupan luomiselle, WordPress ehdoton valinta. Siinä tapauksessa kannattaa myös perehtyä markkinoiden suosimaan Shopify-alustaan, jota me tykkäämme käyttää.
Lisäksi Webflow-alustalla kotisivujen ylläpitäminen on vaivatonta. Se ei tarvitse päivityksiä toimiakseen, kuten WordPress alusta. Sivujen tekstien, otsikoiden ja kuvien muokkaaminen on tehty todella helpoksi.
Aina ei tarvitse valita Webflown tai WordPressin väliltä. WordPressin virallisella Webflow Pages-laajennuksella pystytään kehittämään sivuja WordPress-sivustolle Webflown avulla.
Se kertoo myös paljon siitä miten tehokas ja monipuolinen Webflow-alusta itsessään on, kun tällainen laajennus on tehty WordPressille.
Lisäksi on olemassa sovellus nimeltä Udesly, joka mahdollistaa WordPress teemojen rakentamisen Webflow-alustalla.
He kertovat sivuillaan näin “Webflow on paras mitä tulee visuaaliseen suunnitteluun. WordPress kattaa kaikki projektiin tarvitsemat toiminnot. Älä valitse yhtä, käytä niitä molempia ja vie projektisi askeleen pidemmälle.”
Voit kokeilla Webflow-alustaa ilmaiseksi täältä. Maksat vain silloin kun haluat julkaista kotisivut julkiseksi oman verkkotunnuksesi alle.
Ota meihin yhteyttä tai lähetä ilmainen tarjouspyyntö täältä, niin pääsemme ideoimaan parasta ratkaisua tulevan kotisivuprojektin kanssa.
Teemme moderneja, visuaalisesti näyttäviä ja ammattimaisia kotisivuja yrityksille. Suunnittelemme ja kehitämme verkkosivut juuri yrityksen tarpeisiin. Lue lisää kotisivujen tekemisestä täältä.