Kotisivujen suunnittelu ja kehittäminen stuntmiehelle

Yhteenveto
Kaikki alkoi suunnitteluvaiheesta. Keräsimme yhteen tarvittavat materiaalit ja mietimme mitä haluamme lopputuloksella saada aikaan. Brändi-ilme oli ensimmäinen vaihe, minkä aikana syntyi värimaailma ja pohja kotisivuja varten.
Kotisivujen tarkoituksena oli saada nettiin portfoliomainen yhteenveto Stuntmiehen aikaisemmista töistä. Lisäksi kotisivujen tuli välittää vierailijalle viesti Armainin omasta persoonallisuudesta. Kotisivut suunnittelimme räätälöidysti Figma-työkalulla.
Keskityimme kotisivuilla aikasempien töiden esittelyyn sekä yhteydenottojen eli liidien keräämiseen. Hyödynsimme tässä Webflow-alustan tehokkaita työkaluja.
Arman on uusilla kotisivuillaan saanut luotua auktoriteettiaan omalla alallaan. Yhteydenottoja on tullut kotisivujen kautta lisää kuukausittain.
Haaste
Arman on suomalainen stunt-mies, joka halusi digitaalisen käyntikortin verkkosivuston muodossa. Nettisivujen avulla uusien asiakkaiden on helppo nähdä Armanin aikaisemmat työt/roolit ja ottaa vaivattomasti häneen yhteyttä yhteydenottolomakkeen avulla.
Ratkaisu
Aloitimme henkilökohtaisen brändin luomisesta. Tämän jälkeen hahmottelimme halutun kotisivun rakenteen mukaan lukien kaikki tarvittavat sivut. Toteuttaminen oli hyvän suunnittelun jälkeen helppoa ja nopeaa. Arman on saanut verkkosivuilla kasvavaa verkkonäkyvyyttä ja uusia yhteydenottoja.
Arman Ansari
Stuntman & Stunt/Fight Coordinator